אביגדור קהלני: "לשר הבט"פ אין מספיק כלים להצליח"

אייל ראובן No Comments on אביגדור קהלני: "לשר הבט"פ אין מספיק כלים להצליח"

תא"ל אביגדור קהלני, לשעבר שר הבט"פ: "אני חושב שצריכים להיות לשר יותר כלים. לגבי פתרונות למצב היום במדינה – סמכויות לשר זה לא מה שישנה את זה. צריך לקחת צוות של מומחים מתחומים שונים שיביאו הצעה של שילוב זרועות"

צילום: פלאש 90
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרחבת סמכויות השר לביטחון פנים: תא"ל אביגדור קהלני, לשעבר השר לביטחון פנים מטעם מפלגת העבודה, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהודרת סוף השבוע (חמישי). "לשר לביטחון פנים כיום אין את כל הכלים להצליח בתפקידו. יש דברים בסיסיים שהשר צריך לקבל עליהם החלטות. הוא זה שחוטף את האש ומבקשים ממנו לקחת אחריות", אומר קהלני.

"נגיד שעכשיו נכנסים להר הבית ויש שם מהומות", הוסיף, "בזמנו אמרו לי שזו החלטה מבצעית של מפקד בשטח. אני אמרתי להם אתם לא נכנסים להר בלי אישור שלי. אני מכיר את המשמעות הבינלאומית ויודע כמה אפשר לספוג וכמה לא".

"אני חושב שצריכים להיות לשר יותר כלים", הדגיש קהלני. "לגבי פתרונות למצב היום במדינה – סמכויות לשר זה לא מה שישנה את זה. צריך לקחת צוות של מומחים מתחומים שונים שיביאו הצעה של שילוב זרועות. לא יכול להיות שרשות אחת נלחמת ברשות אחרת. לדוגמא, המשטרה עוצרת ובית המשפט משחרר מיד".



0 תגובות